sobota, 21. marec 2015

Lightshow, 4.8.14 in 5.8. 14

Tako intenzivnega in dolgotrajnega bliskanja že dolgo nisem videl v naših krajih. Fotografiral sem od 22:00 ure naprej pa vse do 03:40, ko se mi je izpraznil zadnji par baterij. Nastalo je ogromno fotografij, ki še vseh nisem niti pogledal. Pričel sem na hribu za vasjo, se nato preselil na Sorško polje, kjer me je pregnal dež. Odpeljal sem se do Vodic, kjer sem se srečal z Robijem. Skupaj sva nekaj časa fotografirala strele oddaljene nevihte. Po prihodu domov so se padavine okrepile, z njimi pa tudi vse pogostejše razelektritve. Žal so fotografije slabše kvalitete, zaradi naliva in posledično slabše vidljivosti. Močno neurje je v škofjeloški občini naredilo največ škode v dolini Hrastnice. Voda je zalivala kleti, po pobočjih se je sprožilo nekaj zemeljskih plazov.
















Ni komentarjev:

Objavite komentar